• 24Power.BG
  • Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

  • КАК ДА ОПРЕДЕЛЯ С КАКЪВ ПОЛЯРИТЕТ ( + ) Е МОЯТ АКУМУЛАТОР ( ЛЯВ/ДЕСЕН ) ?

    За най-лесно определяне, завъртете акумулатора с клемите към Вас, в следствие на това от коя страна е разположена по-дебелата клема ( + ) показва с какъв поляритет (ляв/десен) е акумулатора.

    Ако е монтиран на автомобила и не е възможно да се завърти акумулатора с клемите към Вас, заемете позиция която да е максимално близка до горенаписаното и следвайте указаните стъпки.

  • ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, ЗА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?

    Не е необходимо да имате "Регистрация" към 24Power.BG за да закупите стока от нас. Можете да пазарувате и като "Гост" в сайтa.

  • МОГА ЛИ ДА АНУЛИРАМ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА?

    Да - можете да анулирате своята поръчкa бързо и лесно, като се свържете с нас на тел. 0876553453 , преди стоката да бъде физически изпратена към Вас.

    /ако сте направили "Регистрация" в магазина на 24Power.bg, може да следите "Статус на изпълнение" на Вашата поръчка, за да разберете дали тя вече е пусната за изпращане към куриерската Компания, която сте избрали за доставка/

  • МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ ПРОМЕНИ ПО ПОРЪЧКАТА СИ?

    - Да

            - ако сте завършили своята поръчка към нас, но сте си избрали още артикули от сайта, може да ги пуснете като отделна поръчка, след което да ни прозвъните на 0876553453 или да напишете в полето "Забележка" на Вашата нова поръчка, че желаете да обединим всички ваши поръчки в една и да ги изпратим /ако не ни уведомите в поле "Забележка" или не ни прозвъните, съответно вашите поръчки ще бъдат изпратени, като отделни пратки/.

           - ако сте направили "Регистрация" в магазина на 24Power.bg, може да следите "Статус на изпълнение" на Вашата поръчка, за да разберете дали тя вече е изпратена по куриерската фирма, която сте избрали за доставка 

           - ако желаете да промените адрес или офис за доставка, след като поръчката Ви е вече изпратена, може да го направите чрез техните национални телефони или чрез смарт контролите, които предлагат Компаниите.

  • МОЖЕ ЛИ ПОРЪЧКАТА ДА МИ БЪДЕ ДОСТАВЕНА ВЪВ ФИЗИЧЕСКИЯ ВИ МАГАЗИН?

    - Да

    Преди да завършите поръчката си, можете да добавите в "Забележка" към поръчката коментар, че ще вземете избраната стока от физическия ни магазин с локация -  ЦЪКНИ ТУК

  • С КОЯ КУРИЕРСКА ФИРМА СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ДОСТАВКАТА И КАКВИ СА ЦЕНИТЕ ЗА ДОСТАВКА КЪМ ВАС??

    Oнлайн магазин 24Power.BG работи с куриерски Компании "Speedy" и "ЕКОНТ", а цената за доставка е фиксирана:

    1. Поръчки до 60лв. - доставката до офис на Speedy или ЕКОНТ е → 4.90 лв. /за всички стоки от сайта/
    2. Поръчки над 60лв. - доставката до офис на Speedy или ЕКОНТ е → 7.90 лв. /за всички стоки от сайта/
    3. Доставка до адрес на куриерска Компания Speedy се таксува според – Speedy Калкулатор
    4. Доставка до адрес на куриерска Компания ЕКОНТ се таксува според – ЕКОНТ Калкулатор

  • КАКВИ СА СРОКОВЕТЕ ЗА ДОСТАВКА?

    Всяка поръчка направена през онлайн магазина на 24Power.bg се обработва и доставя в рамките на 1-2 работни дни. Ако нямаме наличното количество, което търсите - срока се определя от доставчика.

    За стоки "ПО ЗАЯВКА" срокът за изработка/доставка от Производител е до 90 календарни дни, като това са максимални срокове. Заявената стока може да е при нас и в по-кратки срокове в зависимост от натовареността на Производителя изпълняващ Вашата поръчка.

    За да бъде пусната поръчката Ви към Производител ще трябва да внесете авансово плащане ( капаро ) на стойност 50% от сумата на поръчката Ви по банков път или пощенски запис чрез куриерска Компания като:

              - ако производителя не може да изпълни заявената от Вас стока в срок, авансовото плащане /капаро/ ще Ви бъде възтановено

              - ако поръчката Ви е изпълнена, но се откажете преди получаването и, авансовото плащане /капаро/ не се възстановява

    След като Вашата поръчка е физически налична при Нас, Екипа на 24Power.bg ще Ви уведоми чрез телефонно обаждане, за да уточним начина за доставка.

  • МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ИЛИ ДА СЕ ОТКАЖА ОТ ВЕЧЕ ЗАКУПЕНА СТОКА?

    Съгласно Чл. 50 т. 2 от ЗЗП, можете да упражните ПРАВОТО СИ НА ОТКАЗ от договор за продажба от разстояние не по-късно от 14 дни от датата на получаване на стоката, като за целта е необходимо:

    1. Да ни информирате във формата за Контакти , и да изчакате потвърждение от Екипа на 24Power.BG в рамките на 1-2 работни дни или да ни прозвъните на тел. 0876553453 / 0886806864. Ще Ви прозвъним, за да Ви уведомим какви последващи действия да предприемете по казуса.
    2. Да приведете стоката в търговския вид /т.е. без видими следи от експлоатационен процес/
    3. Да приложите към пратката оригиналните покупни документи /оригинал на фактура - за юридически лица с осчетоводен документ/ и касов бон /важи за частни лица и юридически лица прилагането на касов бон/.
    4. Да попълните "Формуляр за ВРЪЩАНЕ" /всички полета трябва да бъдат коректно попълнени/
    5. Да ни изпратите стоката чрез куриерска Компания по Ваш избор - Speedy или ЕКОНТ за Ваша сметка до следните местоположения:
    • Куриерска Компания Speedy - гр.Варна офис 234 Победа на адрес ул.Тодор Радев Пенев 13
    • Куриерска Компания ЕКОНТ - гр.Варна офис Победа ул.Петко Стайнов 12
    • Може и до адрес, без значение от куриерската Компания: - гр.Варна кв.Победа ул.Тодор Радев Пенев 3 /пазар Победа под магазин CBA/

      ПолучателАКБ СТАРТ ВАРНА ЕООД
      Тел. 0876553453
      Тел. 0886806864
      Лице за контакт: Служител
      /задължително пратката трябва да бъде с опция "Преглед и Тест"/
    • Ако желаете да се ОТКАЖЕТЕ от дадена стока, след изпълнението на всички гореспоменати стъпки, Вашият казус ще бъде разгледан. Ако всичко е изпълнено коректно от Ваша страна, паричните средства ще Ви бъдат възстановени по банков път до 5 работни дни на сметката, която сте оставили във "Формуляр за ВРЪЩАНЕ".

    • Ако желаете да ЗАМЕНИТЕ закупена стока, отново трябва да се изпълнят гореспоменатите стъпки, като във "Формуляр за ВРЪЩАНЕ" отбелязвате, че стоката желаете да бъде заменена. Преди да изпратите пратката към нас се свържете с Екипа на 24Power.BG на тел. 0876553453 или на 0886806864 , за да уточним детайлите по замяната.

  • ЗА ЧИЯ СМЕТКА СА КУРИЕРСКИТЕ РАЗХОДИ ПРИ ЗАМЯНА, ОТКАЗ ИЛИ РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ?

    Куриерските услуги при ЗАМЯНА и ОТКАЗ са за сметка на клиента.

    Всяка закупена стока, може да бъде заменена и във физическия ни магазин с локация ТУК

    Куриерските услуги при РЕКЛАМАЦИЯ са за сметка на клиента - при изпращането на пратката. След установяване на проблема, ако рекламацията е в следствие на дефектирала стока, ще Ви възстановим паричните средства по транспорта на пратката /куриерските услуги/ по банков път или пощенски запис през куриерска Компания в рамките на 5 работни дни.

  • ПО КАКЪВ НАЧИН СТАВА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО НА ЗАПЛАТЕНА СУМАТА, ЗА ВЪРНАТ ПРОДУКТ?

    Възтановяване на парични средства става посредством превод по банкова сметка, като е необходимо да попълните "Формуляр за ВРЪЩАНЕ" преди да изпратите стоката.

    Всички одобрени рекламации се изпращат към финансов отдел на Дружеството и в срок от 5 работни дни сумите се възстановяват по банков път.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки